+36 1 780 8130info@myrtis.hu

Támogatás

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01328

Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) keretén belül a Nemzetgazdasági Minisztérium által meghirdetett GINOP-3.2.2-8.2.4-16 „VÁLLALATI KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS ÉS MOBILFEJLESZTÉSEK, FELHŐALAPÚ ONLINE ÜZLETI SZOLGÁLTATÁSOK TERJESZTÉSÉNEK TÁMOGATÁSA” tárgyú felhívásra Myrtis Creative Kft. támogatási kérelmet nyújtott be.  

A benyújtott pályázatot a Gazdaságfejlesztési Programok Irányító Hatósága támogatásra érdemesnek ítélte, így 5 746 650 Ft összegű, vissza nem térítendő támogatásban részesült.

Projekt leírása: A projekt keretén belül a Myrtis Creative Kft-nél bevezetésre került az Openbravo 3  integrált vállalatirányítási rendszer felhő alapú változata (a Bravo Based Consulting Kft közreműködésével) az alábbi modulokkal:

Openbravo CRM és Sales – Értékesítés- Számlázás Menedzsment
Openbravo HR Management – Emberi Erőforrás Kezelés
Openbravo Controlling – Riporting és monitoring menedzsment
Openbravo Logisctics – Beszerzés- Logisztika Készletnyilvántartás
Openbravo Group Network – Táv- és Csoportmunka Támogatás
Openbravo Finance – Pénzügy- Könyvelés
Openbravo Workflow – Munkafolyamat Menedzsment
Openbravo Edoc – Dokumentum Kezelés

A Myrtis az elmúlt években folyamatosan fejlődött és növelte ügyfél állományát. Elérkezett az idő, hogy a folyamatokat egy jól működő rendszerben kezeljük annak érdekében, hogy minél szervezettebben tudjanak haladni a munkák. Ezzel sok időt takaríthatunk meg.

Az Integrált vállalatirányítási rendszer CRM moduljával a vevőkkel és a szállítókkal kapcsolatos folyamatok feddhetők le az alapadatok rögzítésétől a hír és körlevelek készítéséig. Egy cég legnagyobb értéke az ügyféllistája. Ez. azonban csak akkor értékes, ha pontos adatokat tartalmaz. A modul segítségével könnyedén összegyűjtheti és kezelheti meglévő és leendő ügyfeleinek adatait. A rendszerben nyilvántarthatjuk a kapcsolatfelvételek során rögzített teendőket, melyekhez határidőket is rendelhetünk. Partnereink részére a modulon belül hír és körlevél küldésére is van lehetőség. Az Integrált vállalatirányítási rendszer HR modulja komplex nyilvántartás minden munkavállalóról kiegészítve a bér és cafeteria adatokkal, valamint egy szabadság és távmunka igénylő és nyilvántartó rendszerrel. A modulban a felrögzített személyek adatait egy helyen kezelhetjük, a személyi adatok, munkaviszony adatok, előző munkahely adatok egy menüpontban rögzíthetők, és akár számfejtést is végezhetünk, bérösszesítőt nyomtathatunk. A szabadság és távmunka tervező segítségével kiválthatjuk a szabadságtömböt, mivel kezeli a szabadság és távmunka engedélyezés folyamatát, átláthatóan mutatja szervezeti egységenként és cégszinten is az engedélyezésre váró-, kiírt és engedélyezett szabadságokat, ledolgozott napokat valamint a betegszabadságokat, Az Integrált vállalatirányítási rendszer kontrolling és döntéstámogató moduljával a vállalkozás jövedelem termelőképességének elemzése széles körben paraméterezhető. A modulban kereskedelmi, pénzügyi és készlettel kapcsolatos kimutatásokat tudunk lekérdezni, készíteni. Az előbb említett kimutatások mellett általánosan paraméterezhető lekérdezéseket is tudunk készíteni. Az Integrált vállalatirányítási rendszer Beszerzési és logisztikai moduljával a telephelyek, raktárak és különféle bizonylatok segítségével a teljes logisztikai folyamat lefedhető a beszerzési igény felmerülésétől az értékesítésig. A modul a beszerzés folyamatához kapcsoló törzsadatok, bizonylatok adminisztrálásán túl, a kívánt rendelkezésre. álláshoz szükséges raktárkészlet fenntartásához, valamint a beszerzés optimalizálásához nyújt segítséget. Lehetőség van különböző típusú szállítói áru-, költségszámlák, szállítólevelek, illetve ajánlatok, megrendelések rögzítésére. Az Integrált vállalatirányítási rendszer Pénzügyi modulja a vállalat felmerülő pénzügyeinek komplex menedzselése a bank, pénztár, vevők és szállítók összefüggésében. A modul a pénzügyi nyilvántartásokat és funkciókat foglalja magába. Az elektronikus iratkezelés és a munkafolyamat irányítás is bevezetésre kerül a pályázati felhívásban rögzített specifikációknak megfelelően.

A Projekt megvalósításának kezdete: 2019.12.29
A Projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2021.12.29

Összköltség: 16 419 000 Ft (100%)
Támogatás összege: 5 746 650 Ft (35%)
Konstrukció keretében igényelt kölcsön: 9 030 450 Ft (55%)
Önerő: 1 641 900 Ft (10%)
Projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01328

VEKOP-8.5.3-17-2018-00081

Munkahelyi képzések megvalósítása a Myrtis Creative Kft.-nél. Az alábbi tréningek kerültek megvalósításra (részben kontaktórás képzés keretén belül, részben pedig online formában a Covid helyzetre való tekintettel):

1.      Coaching szemléletű újratervezéss
2.      Csapatkohézió, hatékony együttműködés
3.      Excel haladó képzés
4.      GEEK tréning
5.      Reziliencia tréning
6.      Online marketing
7.      YES- juss el az igenig 

Összköltség:    7.906. 856 Ft
Támogatás:     7.906. 856 Ft (100%)
A Projekt megvalósításának kezdete: 2020.02.10.
A projekt fizikai befejezése: 2021.10.30
A projekt azonosítószáma: VEKOP-8.5.3-17-2018-00081

GINOP-2.1.2-8-1-4-16-2018-00569

Mesterséges intelligenciával vezérelt fedélzeti képfeldolgozó rendszer fejlesztése

A projekt szakmai tartalma:

A projekt során a prototípus létrehozása már ismert műszaki-tudományos eredmény felhasználásával történik. Jelenleg nem létezik olyan fedélzeti képfeldogozó rendszer, amely képes lenne valós idejű képtovábbításra (videójel továbbítására) online. A technikai fejlődés azonban most jutott el arra a szintre, hogy egy ilyen rendszer megépítése lehetségessé válik, hiszen megjelentek a Raspberry pi mikroszámítógépek, amelyek olcsók, keveset fogyasztanak, így ideális beépítési lehetőséget kínálnak.

Mindezeken túl a mesterséges intelligenciával kapcsolatos kutatások is eljutottak egy olyan szintre, hogy fogyasztói termékekbe beépíthetővé váljanak. A mesterséges intelligencia kutatások eredményeit szeretnénk felhasználni a képrögzítő rendszer vezérléséhez.

A projekt során létrejövő prototípus egy intelligens fedélzeti kamera és a hozzá kapcsolódó mobilalkalmazás, illetve a háttérben futó szerver alkalmazás. Az autóba (vagy más mozgó járműbe) elhelyezett kamera nem csak rögzíti a közlekedési szituációkat, hanem a hozzá kapcsolódó mobilalkalmazás (és a mobiltelefon/táblagép internetkapcsolata) segítségével online, valós idejű videóközvetítést tesz lehetővé az alkalmazást használó közösségen belül. A mobilalkalmazásnak ezen túl közösségépítő és kommunikációs célja is van, ugyanakkor a legfontosabb közlekedési funkciókat (lezárások, balesetek, érdekes helyek, stb. ) is tartalmazza. A mesterséges intelligencia modul az egész rendszerre ráépülő kommunikációs és vezérlő interfész, amely a kamera vezérlését hangutasításokkal valósítja meg (kamera indítása/leállítása, online közvetítés indítása/leállítása, beérkező közösségi üzenetek megválaszolása, stb.)  

Összköltség:    89.240.000 Ft
Támogatás:     49.082.000 Ft (55%)
A Projekt megvalósításának kezdete: 2020.01.01.
A projekt tervzett fizikai befejezése: 2021.12.31
A projekt azonosítószáma: GINOP-2.1.2-8-1-4-16-2018-00569
Hitel: 24 541 000 Ft.