+36 1 780 8130info@myrtis.hu

Rólunk

Ismerj meg minket!

Mi vagyunk a Myrtis Creative!

Egy pörgős, ötletekkel teli kreatív ügynökség Budapest belvárosának szívében, ahol mindig folyik az élet! Ismerd meg tevékenységünket, csapatunkat és korábbi munkáinkat!

Szerintünk a megfelelően kidolgozott stratégia olyan, mint egy jó recept: mindenki könnyen tud dolgozni belőle, az eredmény pedig kiváló lesz!
 

Kreativitás, nyitottság, fiatalos lendület, széles látókör, releváns szakmai tapasztalat – ez jellemzi munkatársainkat. Ügyfeleinknek hála változatos témákban számos egyedülálló projektet valósítottunk már meg sikerrel, és alig várjuk a további kihívásokat!

Hiszünk benne, hogy egy alkalmazás vagy játék az információ átadásának tökéletes csatornájaként működhet, mely a különleges élményen keresztül készteti interakcióra a résztvevőket.

Küldetésünknek tekintjük, hogy olyan ötletekkel és online megoldásokkal támogassuk egy-egy kampány sikerességét, amelyek nemcsak rugalmasan beépíthetőek egy vállalat integrált kommunikációjába, de formabontóan kreatív, és számokban mérhető sikereket is hoznak.

Építünk a közösség erejére! Hiszünk a többirányú kommunikációban, a közösségi interakciók fontosságában – és abban, hogy ez az általad képviselt vállalat esetében is megvalósítható!

A márkakommunikáció kontúrját a trendeket követő és a márka imázsához illeszkedő design, a vizuálisan megragadó grafika adja – mi pedig színekkel, élettel, kreativitással töltjük fel a kontúrokat, legyen szó online vagy offline grafikai anyagok készítéséről.

Amire büszkék vagyunk

Mindig öröm egy-egy izgalmas kampány megtervezése, életre hívása és menedzselése, a legjobb azonban az, mikor munkánkra a szakma is felfigyel, és kreatív elképzeléseinket, megoldásainkat elismeri. Bemutatjuk díjnyertes kampányainkat!

12. ARC

2012-ben a 12. ARC pályázatra benyújtott, Üzenet Istennek címmel benyújtott pályaművünket a zsűri HAUG (Hungarian Adobe Users Group) különdíjjal jutalmazta.

 

12. ARC

Lollipop 2012

2012-ben „Promóciók támogatása: online” kategóriában döntőbe jutott a Nescafé Dolce Gusto Vegas kampány, melyet a Nestlé Hungária Kft. megbízásából készítettünk.

Az Erste Bank diákkampányával 2012-ben is Arany LolliPOP díjat nyertünk a „BTL megoldások: víruskampány” kategóriában! A 10 dolog, amit ne csinálj friss jogsival… kampányunk számos másik díjat is begyűjtött már, a diákkampány videóit több mint kétmillióan nézték meg.

Lollipop 2012

DMBP

2015-ben az a megtiszteltetés ért minket, hogy a DMBP versenyen – a kategória győzteseként – ezüstérmet vehettünk át „Social Media/Márkajelenlét a Facebookon” kategóriában a Scrabble Magyarország általunk működtetett oldalával! Az évek során igencsak a szívünkhöz nőtt ez az oldal, így még nagyobb volt az öröm, hogy a szakma is elismerte a munkánkat.

DMBP

Pénzügyi Válság 2.0

A 2011-es Pénzügyi Válság 2.0 pénzügyi kommunikációs konferencián a Rapid Randi ügynökségi versenyén a Myrtis Creative 1. helyezést ért el!

Pénzügyi Válság 2.0

Effie

2012-ben arany szobrocskát vehettünk át az Effie gálán, méghozzá szolgáltatások/pénzügy kategóriában! Az Erste Bank 2011-es Diákkampányának teljes online megvalósítását a Myrtis Creative kivitelezte. Online/Facebook aktivitásaink jelentősen hozzájárultak ahhoz, hogy 2011-ben 53%-kal több diákszámlát nyitottak a banknál, mint 2011-ben!

Effie

PR Nap 2011

A 2011-es Pr napon, a Rapid Randi workshop-jellegű ügynökségi versenyén a Myrtis Creative 1. helyezést ért el!

PR Nap 2011

Hipnózis 2013

2013-ban az Erste Bank Hungary-vel és az Oditech Studio-val közösen készített kampányunk 2. helyezést ért az „Integrált kampány fogyasztóközpontú reklámok” kategóriában. A Jövőt teremtünk projekt célja az volt, hogy nehéz családok helyzetén segítsünk. Igazán megható volt látni, hogy mennyi embert tudtunk egy jó ügy mellé állítani, illetve az is, hogy kampányunk sikerét a nemzetközi zsűri is elismerte!

Hipnózis 2013

SMBP

2012-ben számos projekten dolgoztunk a Nestlé-vel együtt, mely aktivitásokat a szakma is díjazta. A NESCAFÉ Dolce Gusto Szívvadász kampány az SMBP versenyen döntőbe jutott „márkaoldal/kampányoldal működtetése” kategóriában, a kampányon belül készített Szívvadász alkalmazás pedig az „alkalmazások” kategória shortlistjére került fel. A játék akkora sikert aratott, hogy januárban újraindítottuk: és még minket is meglepett, hogy a felhasználói érdeklődés a korábbinál is nagyobb volt!

SMBP

Lollipop 2011

2011-ben az „Egyéb speciális BTL aktivitások/Vírusmarketing” kategóriában 1. helyezett lett a 10 dolog, amit ne csinálj friss jogsival… kampányunk, melyet az Erste Bank Hungary Zrt. megbízásából az Oditech Studio-val és a PlotPoint Kft.-vel közösen készítettünk.

Lollipop 2011

WebVideo

A 2013-as WebVideó pályázaton – a webes videók versenyén – az újrahasznosítható pizzásdobozok promotálására készített reklámfilmünk a „Márkázott webvideós tartalmak/bemutatkozó film/pr film” kategóriában 1. helyezést ért el. A NE DOBD EL videót a Kaja.hu étterem számára készítettük.

WebVideo

Myrtis Creative - számokban

ügyfél

projekt

díj

közös reggeli

Myrtis-pillanatok

Kövessetek minket Instagramon is, hogy belepillanthassatok egy kreatív ügynökség pörgős mindennapjaiba!